نمایه نویسندگان

آ

  • آینه، معصومه ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
  • آینه، معصومه بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونی‌های روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]

ا

  • ابراهیمی، عبدالحمید ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
  • ابراهیمی، مریم شناسایی و رتبه بندی موانع انتقال فناوری از منظر بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک‌های مسکن و ملی ایران) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 79-97]
  • احمدی، کوثر متنوع‌سازی صادرات و نابرابری درآمد در ایران [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 89-104]
  • احمدی زاد، آرمان حقوق رقابت و تنظیم‌گری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
  • اخوان خرازیان، مریم تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیجی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 99-118]
  • اسکندری، نفیسه تحلیل راهبردی صنعت سیمان برای تحقق چشم‌انداز سند راهبردی آن صنعت در افق 1404 [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 105-134]
  • اسلامی، قاسم نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
  • اصانلو، بهاره بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
  • اصغرنیا، مرتضی حقوق رقابت و تنظیم‌گری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
  • اکبری، محسن ویژگی‌های افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان) [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
  • امامی، کاملیا شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]
  • امینی، علیرضا شاخص مشارکت در زنجیره‌های ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
  • امینی، منصور مدیریت عدم تقارن اطلاعات در معاملات اعتباری توسط فروشنده از طریق بیمه ریسک اعتباری و چگونگی مدیریت این ریسک توسط بیمه گر [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 73-88]
  • انوشه، مرتضی شناسایی، مدل‌سازی، و اولویت‌بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]
  • انوشه، مرتضی تاثیر ویژگی‌های بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر نقش میانجی‌گری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]
  • ایزدی، حسین ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده روش‌های تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]

ب

  • بادینی، الهام مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
  • بختیاری، مسعود جهت دهی تفکر شناور در استراتژی اقیانوس نیلگونی بر ماندگاری کارکنان (مورد مطالعه :گروه صنعتی مینو ) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 63-77]
  • بخشم، میلاد ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
  • بخشم، میلاد بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونی‌های روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
  • بشیری، میثم دیده‌بانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آینده‌نگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
  • بنی هاشمی، سید علی تأثیر هوش تجاری و مؤلفه‌های آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]
  • بهداد، مریم تاثیر ویژگی‌های بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر نقش میانجی‌گری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]
  • بیدلی، مینو تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]

پ

  • پارسائی، زینت نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
  • پرندآور، پریسا بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونی‌های روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
  • پورسعید، محمدمهدی مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
  • پورفخاران، محمدرضا ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده روش‌های تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
  • پیران، فاطمه تأثیر هوش تجاری و مؤلفه‌های آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]
  • پیروزنسب، اکرم تاثیر سرمایه اجتماعی داخلی، تعهد و تجربه صادراتی بر عملکرد بین‌المللی با تاکید بر میانجی‌گری یادگیری و همسویی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های دارویی فعال در صادرات) [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 55-72]
  • پیله وری، نازنین طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]

ج

  • جعفرپور، محمود آسیب‌شناسی شیوه‌های انتصاب مدیران بازرگانی در شرکت‌های دولتی کشور [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
  • جعفری، حمید رضا ارائه مدل توسعه صادرات فرآورده‌های نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
  • جعفری، دیبا مدیریت عدم تقارن اطلاعات در معاملات اعتباری توسط فروشنده از طریق بیمه ریسک اعتباری و چگونگی مدیریت این ریسک توسط بیمه گر [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 73-88]
  • جلیلیان، حمیدرضا بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونی‌های روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]

ح

  • حسنی مقدم، صادق آسیب‌شناسی شیوه‌های انتصاب مدیران بازرگانی در شرکت‌های دولتی کشور [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
  • حسین پور، مهدی ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
  • حسین جهانگیرنیا، حسین ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده روش‌های تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
  • حسین زاده، آرزو ویژگی‌های افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان) [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
  • حسینی، میرعبداله کالاهای مناسب جهت دریافت تعرفه ترجیحی از هند (فهرست پیشنهادی کالاهای درخواستی ایران در موافقتنامه تجارت ترجیحی با هند) [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 19-34]
  • حسینی، میرعبداله همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]
  • حیدرزاده، کامبیز ارائه مدل توسعه صادرات فرآورده‌های نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
  • حیدرزاده، کامبیز تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]

خ

  • خادمی، مهدی مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
  • خدامی، سهیلا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
  • خزائی زاده، حمید طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
  • خسروی اصل، مریم بررسی کالاهای دارای مزیت صادراتی جمهوری اسلامی ایران در بازار ترکمنستان [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 135-155]
  • خسروی‌نژاد، علی‌اکبر شاخص مشارکت در زنجیره‌های ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
  • خیری، بهرام شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]

د

  • داداشی، صادق نظام مسائل و چالش های بخش صنعت، معدن و تجارت در آستانه برنامه هفتم توسعه [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 33-48]
  • دادبه، شیوا تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیجی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 99-118]
  • دارینی، امید بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
  • دهقان خاوری، سعید بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
  • ده یادگاری، سعید مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]

ر

  • راهدار، لیلا شناسایی عوامل موثر بر بازآفرینی شغلی کارکنان بازاریابی در بخش صادرات شرکت زر ماکارون [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 89-107]
  • رحیم نیا، فریبرز نقش کانال‌های همه‌کاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
  • رحیمی کلور، حسین شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1) [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
  • رمضانی، الهام جهت دهی تفکر شناور در استراتژی اقیانوس نیلگونی بر ماندگاری کارکنان (مورد مطالعه :گروه صنعتی مینو ) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 63-77]
  • روان بخش، مقتدالانام تاثیر سرمایه اجتماعی داخلی، تعهد و تجربه صادراتی بر عملکرد بین‌المللی با تاکید بر میانجی‌گری یادگیری و همسویی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های دارویی فعال در صادرات) [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 55-72]

ز

  • زارع، زینب بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
  • زارع، محمد حسن بررسی تاثیر تنوع صادراتی بر توزیع درآمد: شواهدی از کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 1-18]
  • زاهدطلبان، علی همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه مدل توسعه صادرات فرآورده‌های نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
  • سهرابی، نسرین بررسی رابطه بین شیوه‌های مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]

ش

  • شفیعی، ساناز بررسی رابطه بین شیوه‌های مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]
  • شفیعی، نوید شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1) [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
  • شهرکی، علیرضا تأثیر هوش تجاری و مؤلفه‌های آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]

ص

  • صفری، محمد طراحی الگوی فرآیند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظام‌مند [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 109-126]

ط

  • طاعتی، روزا ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
  • طالقانی، محمد ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
  • طلای مینایی، علی بررسی تاثیر تنوع صادراتی بر توزیع درآمد: شواهدی از کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 1-18]

ع

  • عابدین مقانکی، محمد رضا کالاهای مناسب جهت دریافت تعرفه ترجیحی از هند (فهرست پیشنهادی کالاهای درخواستی ایران در موافقتنامه تجارت ترجیحی با هند) [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 19-34]
  • عابدین مقانکی، محمد رضا همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]
  • عالیخانی، فرح تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]
  • عباسی، رسول ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
  • عبدالوند، محمدعلی واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
  • عبدالوند، محمدعلی طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
  • علیپور درویشی، زهرا ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
  • علیلو، رقیه طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]

ف

  • فراهتی، محبوبه متنوع‌سازی صادرات و نابرابری درآمد در ایران [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 89-104]
  • فرجام، سعید شناسایی عوامل موثر بر بازآفرینی شغلی کارکنان بازاریابی در بخش صادرات شرکت زر ماکارون [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 89-107]
  • فرهادی، روژین حقوق رقابت و تنظیم‌گری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
  • فضلی، صفر تاثیر ویژگی‌های بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر نقش میانجی‌گری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]

ق

  • قادریانی، فاتح مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
  • قاسمی، کیمیا مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
  • قاضی‌نوری، سپهر شاخص مشارکت در زنجیره‌های ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
  • قندهاری، زهرا تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]

ک

  • کاظمی سراسکانرود، زهرا طراحی الگوی فرآیند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظام‌مند [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 109-126]
  • کریمی علویجه، محمد رضا تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
  • کشاورزترک، محسن دیده‌بانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آینده‌نگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]

گ

  • گرشاسبی، علیرضا نظام مسائل و چالش های بخش صنعت، معدن و تجارت در آستانه برنامه هفتم توسعه [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 33-48]
  • گل احمدی، علی ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده روش‌های تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]

ل

  • لطفی زاده، فرشته طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]

م

  • مجدم کوچک، مسلم بررسی رابطه بین شیوه‌های مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]
  • محترم، رحیم طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
  • محمدی، تیمور اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
  • محمدی، مصطفی دیده‌بانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آینده‌نگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
  • محمدی نسب، مهدی تحلیل راهبردی صنعت سیمان برای تحقق چشم‌انداز سند راهبردی آن صنعت در افق 1404 [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 105-134]
  • محمودیان، یعقوب بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونی‌های روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
  • معمارنژاد، عباس اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
  • معینی، حسین ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
  • منوریان، عباس تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]
  • مهدی پور، سحر ویژگی‌های افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان) [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
  • موسوی، سید علیرضا واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
  • مومنی، ماندان شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]
  • میرجلیلی، سیدحسین بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
  • میری، عبدالرضا تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
  • میش مست هراتی، خشایار واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]

ن

  • ناصر پور، مهراد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1) [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
  • نجف‌بیگی، رضا طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]
  • نصراللهی، مهدی شناسایی، مدل‌سازی، و اولویت‌بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]
  • نصرتی، شیوا مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
  • نعمت الهی سروستانی، شیدا اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
  • نورانی، امیرمسعود شناسایی، مدل‌سازی، و اولویت‌بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]

و

  • وظیفه دوست، حسین ارائه مدل توسعه صادرات فرآورده‌های نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]

ه

  • همتی، آرزو ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]

ی

  • یاراحمدی، محسن آسیب‌شناسی شیوه‌های انتصاب مدیران بازرگانی در شرکت‌های دولتی کشور [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
  • یعقوبی منظری، پریسا شاخص مشارکت در زنجیره‌های ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
  • یگانگی، سید کامران شناسایی و رتبه بندی موانع انتقال فناوری از منظر بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک‌های مسکن و ملی ایران) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 79-97]