آ
-
آینه، معصومه
ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
-
آینه، معصومه
بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونیهای روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
ا
-
ابراهیمی، عبدالحمید
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرفکنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
-
ابراهیمی، مریم
شناسایی و رتبه بندی موانع انتقال فناوری از منظر بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانکهای مسکن و ملی ایران) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 79-97]
-
احمدی، کوثر
متنوعسازی صادرات و نابرابری درآمد در ایران [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 89-104]
-
احمدی زاد، آرمان
حقوق رقابت و تنظیمگری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
-
اخوان خرازیان، مریم
تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیجی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 99-118]
-
اسکندری، نفیسه
تحلیل راهبردی صنعت سیمان برای تحقق چشمانداز سند راهبردی آن صنعت در افق 1404 [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 105-134]
-
اسلامی، قاسم
نقش کانالهای همهکاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
-
اصانلو، بهاره
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
-
اصغرنیا، مرتضی
حقوق رقابت و تنظیمگری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
-
اکبری، محسن
ویژگیهای افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان) [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
-
امامی، کاملیا
شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]
-
امینی، علیرضا
شاخص مشارکت در زنجیرههای ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
-
امینی، منصور
مدیریت عدم تقارن اطلاعات در معاملات اعتباری توسط فروشنده از طریق بیمه ریسک اعتباری و چگونگی مدیریت این ریسک توسط بیمه گر [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 73-88]
-
انوشه، مرتضی
شناسایی، مدلسازی، و اولویتبندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]
-
انوشه، مرتضی
تاثیر ویژگیهای بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرفکننده با تاکید بر نقش میانجیگری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]
-
ایزدی، حسین
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده روشهای تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
ب
-
بادینی، الهام
مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزندوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
-
بختیاری، مسعود
جهت دهی تفکر شناور در استراتژی اقیانوس نیلگونی بر ماندگاری کارکنان (مورد مطالعه :گروه صنعتی مینو ) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 63-77]
-
بخشم، میلاد
ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
-
بخشم، میلاد
بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونیهای روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
-
بشیری، میثم
دیدهبانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آیندهنگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
-
بنی هاشمی، سید علی
تأثیر هوش تجاری و مؤلفههای آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]
-
بهداد، مریم
تاثیر ویژگیهای بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرفکننده با تاکید بر نقش میانجیگری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]
-
بیدلی، مینو
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]
پ
-
پارسائی، زینت
نقش کانالهای همهکاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
-
پرندآور، پریسا
بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونیهای روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
-
پورسعید، محمدمهدی
مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزندوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
-
پورفخاران، محمدرضا
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده روشهای تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
-
پیران، فاطمه
تأثیر هوش تجاری و مؤلفههای آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]
-
پیروزنسب، اکرم
تاثیر سرمایه اجتماعی داخلی، تعهد و تجربه صادراتی بر عملکرد بینالمللی با تاکید بر میانجیگری یادگیری و همسویی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دارویی فعال در صادرات) [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 55-72]
-
پیله وری، نازنین
طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]
ج
-
جعفرپور، محمود
آسیبشناسی شیوههای انتصاب مدیران بازرگانی در شرکتهای دولتی کشور [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
-
جعفری، حمید رضا
ارائه مدل توسعه صادرات فرآوردههای نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
-
جعفری، دیبا
مدیریت عدم تقارن اطلاعات در معاملات اعتباری توسط فروشنده از طریق بیمه ریسک اعتباری و چگونگی مدیریت این ریسک توسط بیمه گر [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 73-88]
-
جلیلیان، حمیدرضا
بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونیهای روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
ح
-
حسنی مقدم، صادق
آسیبشناسی شیوههای انتصاب مدیران بازرگانی در شرکتهای دولتی کشور [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
-
حسین پور، مهدی
ارائه الگوی راهکارهای ماندگاری گردشگری با رویکرد کاربردهای فناورانه اینترنت اشیا در شهر کرمانشاه [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 37-54]
-
حسین جهانگیرنیا، حسین
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده روشهای تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
-
حسین زاده، آرزو
ویژگیهای افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان) [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
-
حسینی، میرعبداله
کالاهای مناسب جهت دریافت تعرفه ترجیحی از هند (فهرست پیشنهادی کالاهای درخواستی ایران در موافقتنامه تجارت ترجیحی با هند) [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 19-34]
-
حسینی، میرعبداله
همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]
-
حیدرزاده، کامبیز
ارائه مدل توسعه صادرات فرآوردههای نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
-
حیدرزاده، کامبیز
تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
-
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظاممند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
خ
-
خادمی، مهدی
مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
-
خدامی، سهیلا
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
-
خزائی زاده، حمید
طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
-
خسروی اصل، مریم
بررسی کالاهای دارای مزیت صادراتی جمهوری اسلامی ایران در بازار ترکمنستان [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 135-155]
-
خسروینژاد، علیاکبر
شاخص مشارکت در زنجیرههای ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
-
خیری، بهرام
شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]
د
-
داداشی، صادق
نظام مسائل و چالش های بخش صنعت، معدن و تجارت در آستانه برنامه هفتم توسعه [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 33-48]
-
دادبه، شیوا
تاثیر مزایای درک شده مشتریان دیجی کالا از قیمت، راحتی و محصول بر نگرش و قصد خرید آنلاین [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 99-118]
-
دارینی، امید
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 1-30]
-
دهقان خاوری، سعید
بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
-
ده یادگاری، سعید
مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزندوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
ر
-
راهدار، لیلا
شناسایی عوامل موثر بر بازآفرینی شغلی کارکنان بازاریابی در بخش صادرات شرکت زر ماکارون [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 89-107]
-
رحیم نیا، فریبرز
نقش کانالهای همهکاره در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 75-98]
-
رحیمی کلور، حسین
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1) [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
-
رمضانی، الهام
جهت دهی تفکر شناور در استراتژی اقیانوس نیلگونی بر ماندگاری کارکنان (مورد مطالعه :گروه صنعتی مینو ) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 63-77]
-
روان بخش، مقتدالانام
تاثیر سرمایه اجتماعی داخلی، تعهد و تجربه صادراتی بر عملکرد بینالمللی با تاکید بر میانجیگری یادگیری و همسویی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دارویی فعال در صادرات) [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 55-72]
ز
-
زارع، زینب
بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
-
زارع، محمد حسن
بررسی تاثیر تنوع صادراتی بر توزیع درآمد: شواهدی از کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 1-18]
-
زاهدطلبان، علی
همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]
س
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرفکنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه مدل توسعه صادرات فرآوردههای نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
-
سهرابی، نسرین
بررسی رابطه بین شیوههای مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]
ش
-
شفیعی، ساناز
بررسی رابطه بین شیوههای مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]
-
شفیعی، نوید
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1) [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
-
شهرکی، علیرضا
تأثیر هوش تجاری و مؤلفههای آن بر ایجاد و توسعه یک سازمان چابک [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 119-134]
ص
-
صفری، محمد
طراحی الگوی فرآیند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظاممند [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 109-126]
ط
-
طاعتی، روزا
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرفکنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
-
طالقانی، محمد
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرفکنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
-
طلای مینایی، علی
بررسی تاثیر تنوع صادراتی بر توزیع درآمد: شواهدی از کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 1-18]
ع
-
عابدین مقانکی، محمد رضا
کالاهای مناسب جهت دریافت تعرفه ترجیحی از هند (فهرست پیشنهادی کالاهای درخواستی ایران در موافقتنامه تجارت ترجیحی با هند) [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 19-34]
-
عابدین مقانکی، محمد رضا
همگرایی اقتصادی- تجاری منطقه ای میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 1-32]
-
عالیخانی، فرح
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]
-
عباسی، رسول
ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
-
عبدالوند، محمدعلی
واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظاممند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
-
عبدالوند، محمدعلی
طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
-
علیپور درویشی، زهرا
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از نگاه مصرفکنندگان محصولات ارگانیک با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 61-80]
-
علیلو، رقیه
طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]
ف
-
فراهتی، محبوبه
متنوعسازی صادرات و نابرابری درآمد در ایران [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 89-104]
-
فرجام، سعید
شناسایی عوامل موثر بر بازآفرینی شغلی کارکنان بازاریابی در بخش صادرات شرکت زر ماکارون [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 89-107]
-
فرهادی، روژین
حقوق رقابت و تنظیمگری بازار؛ بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر تسهیل رقابت و منع انحصار در صنایع خدمات عمومی [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 45-74]
-
فضلی، صفر
تاثیر ویژگیهای بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرفکننده با تاکید بر نقش میانجیگری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 91-108]
ق
-
قادریانی، فاتح
مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
-
قاسمی، کیمیا
مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزندوزی بلوچ [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 27-46]
-
قاضینوری، سپهر
شاخص مشارکت در زنجیرههای ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
-
قندهاری، زهرا
تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
ک
-
کاظمی سراسکانرود، زهرا
طراحی الگوی فرآیند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظاممند [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 109-126]
-
کریمی علویجه، محمد رضا
تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
-
کشاورزترک، محسن
دیدهبانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آیندهنگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
گ
-
گرشاسبی، علیرضا
نظام مسائل و چالش های بخش صنعت، معدن و تجارت در آستانه برنامه هفتم توسعه [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 33-48]
-
گل احمدی، علی
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشرانهای موثر روی آینده روشهای تامین مالی در صنعت نفت ایران [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 81-101]
ل
-
لطفی زاده، فرشته
طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
م
-
مجدم کوچک، مسلم
بررسی رابطه بین شیوههای مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کاربرد دانش (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ماهشهر) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 49-62]
-
محترم، رحیم
طراحی مدل راهبردی موفقیت فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی با تاکید بر دو خصوصیت یکپارچگی و پاسخگویی [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 99-114]
-
محمدی، تیمور
اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
-
محمدی، مصطفی
دیدهبانی روندهای مؤثر بر صنعت ایران برپایه یک روش آیندهنگاری [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 31-48]
-
محمدی نسب، مهدی
تحلیل راهبردی صنعت سیمان برای تحقق چشمانداز سند راهبردی آن صنعت در افق 1404 [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 105-134]
-
محمودیان، یعقوب
بررسی اهمیت و نقش اشتغال زایی تعاونیهای روستایی در اقتصاد ایران با رویکرد دادهبنیاد [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 71-88]
-
معمارنژاد، عباس
اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
-
معینی، حسین
ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
-
منوریان، عباس
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 127-143]
-
مهدی پور، سحر
ویژگیهای افراد تاثیرگذار در رسانه اجتماعی و قصد خرید: تبیین نقش اعتماد و رضایت از تصویر (مورد مطالعه: صنعت پوشاک بانوان) [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 27-44]
-
موسوی، سید علیرضا
واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظاممند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
-
مومنی، ماندان
شناسایی پیشایندهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 117-148]
-
میرجلیلی، سیدحسین
بررسی تاثیر تجزیه و تحلیل کسب و کار بر عملکرد اقتصادی شرکت ها با نقش میانجی کیفیت اطلاعات، قابلیت نوآوری و چابکی (مطالعه موردی: کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 21، شماره 122، 1402، صفحه 49-70]
-
میری، عبدالرضا
تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 47-72]
-
میش مست هراتی، خشایار
واکاوی پیشایندها و پیامدهای کسب وکارتجاری هوشمندمبتنی بر بلاک چین با استفاده از رویکرد مرور نظاممند پیشینه [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 115-133]
ن
-
ناصر پور، مهراد
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(1) [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 1-26]
-
نجفبیگی، رضا
طراحی الگوی عوامل موثر بر خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 135-152]
-
نصراللهی، مهدی
شناسایی، مدلسازی، و اولویتبندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]
-
نصرتی، شیوا
مطالعه تأثیر کارکردهای نگرشی بر قصد خرید برندهای تقلیدی در ایران؛ تحلیل نقش جنسیت و ارزش خرید [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 35-60]
-
نعمت الهی سروستانی، شیدا
اثر اعمال تعرفه های کربن بر میزان تولید و تجارت در صنایع انرژی بر ایران با استفاده از مدل تعادل عمومی GTAP-E [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 21-36]
-
نورانی، امیرمسعود
شناسایی، مدلسازی، و اولویتبندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی مواد غذایی ارگانیک با رویکرد ترکیبی فراترکیب، TISM و FANP [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 107-126]
و
-
وظیفه دوست، حسین
ارائه مدل توسعه صادرات فرآوردههای نفتی در بازار بین المللی [دوره 21، شماره 118، 1402، صفحه 101-114]
ه
-
همتی، آرزو
ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش [دوره 21، شماره 123، 1402، صفحه 72-90]
ی
-
یاراحمدی، محسن
آسیبشناسی شیوههای انتصاب مدیران بازرگانی در شرکتهای دولتی کشور [دوره 21، شماره 119، 1402، صفحه 1-26]
-
یعقوبی منظری، پریسا
شاخص مشارکت در زنجیرههای ارزش جهانی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی [دوره 21، شماره 121، 1402، صفحه 1-20]
-
یگانگی، سید کامران
شناسایی و رتبه بندی موانع انتقال فناوری از منظر بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانکهای مسکن و ملی ایران) [دوره 21، شماره 120، 1402، صفحه 79-97]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد